kod.natee

  kolovoz, 2014 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Ožujak 2015 (1)
Listopad 2014 (7)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Pisati ću ponešto o sebi, životu, politici i gospodarstvu...

Linkovi

31.08.2014., nedjelja

Vedro unutra - vedro vani

Danas kaže, Zagreb - Vedro.

Promatram tu riječ po prvi puta i razmišljam kako kiša utječe na raspoloženje, a Vedro ne može popraviti dan.
Zar su, uistinu, izumrli stari zanati koji su popravljali stvari?
Vedro bi značilo kako tako i treba biti, ako su se u nutrini nadvili oblaci, zašto ih ne razgrnemo i napišemo - Vedro unutra, Vedro vani.

Pročitala sam sve dnevne vijesti, prekršila sam pravilo, nedjeljom ne čitam vijesti, dan je to za odmor i lako štivo.
Sad je gotovo. U glavu sam morala nabacati poveću količinu gluposti da si zaokupim nemirne misli.

Razmišljam o BDP-u, u padu već jedanaest kvartala za redom, ne čudim se već odavno ničemu, možda sam eventualno, dokaza radi, trebala zapisati poneke teze gdje su me blijedo gledali kada sam iznosila svoje prognoze, ali dodatno loš osjećaj kada si u pravu, ne može poboljšati, ionako, tešku krvnu sliku javnih financija i kretanja gospodarsko-investicijskog ciklusa.
Još petnaest godina oporavka, bruji mi u glavi, preračunata matematička formula isprepletena iskustveno, intuitivno predvidljivom stanju.

Drugi članak je ponešto "veseliji", ugledna australska novinarka, urednica i majka dvoje djece, noću zarađivala po 800 eura/sat prodavajući tijelo.
Koju nam poruku šalje…samo kurve i lijepa lica mogu zaraditi više. Jedino što podržavam je gdje govori kako ne znači da su neuroznanstvenici bolji roditelji od nje.
Poslala je poruku svijetu na zanimljiv način, kao, može se, ima se i čime…
Sjetim se odmah i Rose Luxemborg i Clare Zetnkin, što bi one na to rekle?

Na mojoj etiketi nema cijene, tvrdoglava godina proizvodnje, a i Rosa je rekla: "Sloboda je uvijek sloboda drugačijeg mišljenja." Pa tko voli nek izvoli.

Imam i temperaturu, izgara mi pogon…para ide na uši.

Ponekad bi bilo zanimljivo vidjeti svijet iz muške glave…kako oni gledaju na žene, ljubav, seks, odnose.
Kažu kako se sve može odvojiti. Ladice čuvaju posvuda…moje su uvijek otvorene i pomiješano mi je rublje sa suknjama.
Danas ću ih pospremiti i staviti sve na svoje mjesto. Odvojiti neodvojivo i nastaviti onako kako oni to rade, ponekad bez emocija, ponekad metodama druge vrste.
Pobijediti ću ih njihovim oružjem postajući kučka bez duše.

Dok ovo pišem, već kaže Zagreb – Kiša, jednostavnije mi je vrijeme promijeniti nego sebe.
Nastavljam sa onim Plači unutra – Plači vani.
Tako i Ona bez duše, pada u vodu.
Nije moguće u mom energetskom kodu.



- 14:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #